Dag lieve Jaapie

Jaapie
Leven met katten in de laatste levensfase betekent ook op gezette tijden afscheid nemen. Afgelopen week hebben we afscheid moeten nemen van onze lieve Aapie Jaapie. Na ongeveer 14 maanden in het thuis van de Stichting Beertje gaf zijn lijf aan dat zijn leven hier klaar was, vermoedelijk heeft hij een “ kortsluitinkje” gehad in zijn koppie.

Vooral de afgelopen paar maanden was Aapie Jaapie snel aan het ouder worden. Hij klom inmiddels via een klein stoeltje op de bank naar zijn favoriete slaapplekje. Springen zat er niet meer in. Gelukkig bleef hij tot het eind genieten van knuffelen, lekkere kleine hapjes en slapen. Een ruime week geleden lag hij nog heerlijk op zijn ruggetje van de zon te genieten!

Wij zijn er trots op dat we 14 maanden met deze oude man met zijn mooie koppie, kromme pootjes en diabetes hebben mogen meereizen. Hij had een prachtig schallend stemgeluid en kon knorren als de beste, en dat heeft hij tot de laatste dag van zijn 16 jaar gedaan.

Dag lieve Aapie Jaapie