Ukkie is uitgevlogen!

Als stichting voor katten in de laatste levensfase nemen we regelmatig afscheid van onze lieverds die daar aan toe zijn. En soms bestaat het afscheid nemen uit uitzwaaien, zoals bij onze Ukkie.

Dag lieve Ukkie, heb het goed.
Vorig jaar zomer kwam je, als een breekbaar bang wit hoopje dat geen kant meer op kon, bij ons wonen. Je ontwikkelde je in no time tot een mooie vent vol zelfvertrouwen. Dat je blind bent maakte jou daarbij niet uit. Je zocht al heel snel het gezelschap van de andere poezen hier en na een tijdje kon je ook van mensen en knuffelen geen genoeg meer krijgen 🙂 Inmiddels woon je een aantal maanden bij je nieuwe baasjes en we begrijpen dat je er helemaal bij hoort en het reuze naar je zin hebt. Zij ook met jou trouwens. Wat fijn voor je!.

Dag lieve Ukkie, we hebben van je gezelschap genoten en zijn er trots op 11 maanden van je leven met je mee te hebben mogen reizen. Ukkie zijn leeftijd is geschat tussen de 2 en 8 jaar.