Benefietconcert met Magda Mendes – 26 april

‘Bem-vindo a casa’

Haar concurrenten waren Waylon en Ruben Hein, maar de Gouden Notenkraker 2018 – een prijs voor en door muzikanten – ging naar de Portugees-Rotterdamse zangeres Magda Mendes.

Stichting Beertje biedt een thuis aan katten in de laatste levensfase en is gesitueerd in Maarn. Magda draagt Stichting Beertje een warm hart toe en geeft daarom op 26 april 2019 een bijzonder concert met gitarist Ward Veenstra, harpiste Astrid Haring en bastrombonist Brandt Attema in de Sint Theresia kerk in Maarn om aandacht te vragen voor de stichting.

‘Bem-vindo a casa’, oftewel welkom thuis, refereert aan het thuis voor de katten en aan één van de belangrijkste thema’s in haar muziek, de heimwee naar haar eigen thuis, het platteland van Portugal.

Wilt u genieten van een prachtige avond vol Portugese muziek en daarmee Stichting Beertje steunen, kom dan op 26
april om 20.00u naar de Sint Theresiakerk in Maarn. U hoeft geen kaartjes te reserveren en de toegang is gratis. We hopen natuurlijk wel op een donatie, want de Stichting kan uw hulp goed gebruiken. Wij informeren u graag over ons werk, over onze katten en op welke manier u ons kunt steunen.

Voor meer informatie over Magda en haar muziek, zie haar website: http://www.magdamendes.com.

Voor meer informatie over Stichting Beertje gaat u naar: http://www.stichtingbeertje.com

Musici:
Magda Mendes – zang