Huidige kattenbewoners

Dit is 14 jarige (2021) Mirre. Mirre had medisch nogal wat pech. Ze blijkt, na veel doktersbezoeken, enteritis (darmontsteking) en chronische? snot te hebben. Mirre is een lieve dame die haar tijd neemt en als ze zeker weet dat het goed is érg graag wil knuffelen. Mirre was afstandskat bij het asiel waar zij vandaan kwam.

Dit is Meester Engelen, we noemen hem Mees, 6 jaar (2021). Hij heeft diabetes en nog meer vervelende dingen in zijn buik (triaditis?). We gaan hem opknappen en wie weet kan deze ontzettende knuffel over een poosje op zoek naar een eigen baasje! Mees was zwerfkat in het asiel waar hij vandaan kwam

Dit is Voppe, 2 jaar (2021), hij geniet volop van zijn leven. Hij is besmet met kattenaids en zit in opvang voor Stichting Beertje. Voppe was zwerfkat bij de stichting waar hij vandaan kwam.

Lieve bescheiden Iris (5 jaar 2020), werd geopereerd aan een oorpoliep die ook ernstige evenwichtsstoornissen veroorzaakte. Het scheve koppie heeft ze daar (vooralsnog?) aan overgehouden. Kort daarna kreeg ze helaas een (epileptische?) aanval. Het is onbekend hoe haar gezondheid zich verder zal ontwikkelen. We genieten van elke dag, zij ook zo te zien.
Iris was afstandskat bij de stichting waar zij vandaan kwam.

Dit is lieve Vlinder, roepnaam Vlin. Ze is 3 jaar (2020) en heeft vanaf jonge leeftijd epilepsie.Vlinder was afstandskat bij de stichting waar ze vandaan komt.

Onze lieve, 9 jarige (2019), Goofie is terug van weggeweest. We gaan samen met onze dierenarts kijken of we deze lieve kerel weer wat kunnen opknappen. Hij heeft last van wel hele erge “snottenbellen”……

Dit is Klaas, met zijn 1 jaar (2019) de jongste van het stel. Er zit geen kwaad in dit ventje. Klaas is volledig doof, heeft een milde vorm van ataxie en lijkt wat kwetsbaar. Hij zorgt voor heel wat leven in de brouwerij tussen alle senioren.

Dit is onze 16 jarige (2019) Monkey. Deze lieverd is oh zo, zachtaardig, bescheiden en heel voorzichtig. Hij laat zich dan ook te gemakkelijk ondersneeuwen. Tegelijkertijd wil hij héél erg graag knuffelen en nabij zijn, dat vinden wij helemaal niet erg natuurlijk 🙂. Monkey is afstandskat uit een collega-opvang.

Onze lieve Bommel, de goedheid zelve die alles oké vindt zolang het maar rustig aan gaat. De lieverd heeft suikerziekte, is 14 (2019) jaar en afstandskat uit het asiel. Bommel zit inmiddels (2021) in opvang voor Stichting Beertje.

Lieve Amie, een, door wat pech in het verleden, heel voorzichtig meisje. Toen Amie suiker bleek te hebben heeft haar baasje met veel pijn in zijn hart afstand van haar gedaan omdat hij haar suikerziekte niet goed kon behandelen. Amie is geschat tussen de 9 en 13 jaar (2018).