Huidige kattenbewoners

Zie hier onze lieve Ruri. Ruri is 13 jaar (2020) en heeft suikerziekte. Ze is een echte mensenkat dus wij mogen haar vanaf dag 1 lekker veel knuffelen en dat vinden wij helemaal niet erg 😉. Ruri was afstandskat bij de stichting waar ze vandaan kwam.

Dit is onze bescheiden, humorvolle, 17 jarige (2020) Zennie. Ze heeft hoge bloeddruk en als dat niet onder controle is kan ze behoorlijk kletsen. Daar luisteren we natuurlijk graag naar 😊 Zennie was afstandskat bij de stichting waar ze vandaan kwam.

Onze lieve, 9 jarige (2019), Goofie is terug van weggeweest. We gaan samen met onze dierenarts kijken of we deze lieve kerel weer wat kunnen opknappen. Hij heeft last van wel hele erge “snottenbellen”……

Dit is Klaas, met zijn 1 jaar (2019) de jongste van het stel. Er zit geen kwaad in dit ventje. Klaas is volledig doof, heeft een milde vorm van ataxie en lijkt wat kwetsbaar. Hij zorgt voor heel wat leven in de brouwerij tussen alle senioren.

Dit is onze 16 jarige (2019) Monkey. Deze lieverd is oh zo, zachtaardig, bescheiden en heel voorzichtig. Hij laat zich dan ook te gemakkelijk ondersneeuwen. Tegelijkertijd wil hij héél erg graag knuffelen en nabij zijn, dat vinden wij helemaal niet erg natuurlijk 🙂. Monkey is afstandskat uit een collega-opvang.

Onze lieve Bommel, de goedheid zelve die alles oké vindt zolang het maar rustig aan gaat. De lieverd heeft suikerziekte, is 14 (2019) jaar en afstandskat uit het asiel.

Lieve Amie, een, door wat pech in het verleden, heel voorzichtig meisje. Toen Amie suiker bleek te hebben heeft haar baasje met veel pijn in zijn hart afstand van haar gedaan omdat hij haar suikerziekte niet goed kon behandelen. Amie is geschat tussen de 9 en 13 jaar (2018).

Onze lieve Luna is 16 jaar (2018) en zat al langere tijd in het asiel. Luna is doof en heeft een harde stem. Dat vinden wij helemaal niet erg.  Ze blijkt heel graag overal bij te willen horen. Gezellig toch? Luna was afstandskat uit het asiel. Inmiddels (2018) weten we dat Luna voedselallergie heeft en behoorlijke spondylose in haar rug. Sinds ze hiervoor medicijnen krijgt is ze weer een blije dame.

Dit is Trommie onze katten-heer des huizes. Nu (2016) 11 jaar en als enige poes zijn hele leven bij ons. Helaas behoort hij sinds kort ook écht tot de doelgroep van Stichting Beertje. Er is onlangs ernstige botwoekering bij zijn LS gewricht geconstateerd, hij heeft hierdoor veel pijn en last met poepen. Uiteraard krijgt hij passende medicatie waardoor hij nog fijn bij ons kan leven.

Pippie

Pippie is de poes van de échte heer des huizes. Ze houdt niet zo van andere poezen, maar niet bij ons wonen vindt ze ook geen optie (ze is een keer geplaatst geweest maar daar had ze het écht niet naar haar zin). Ze gaat lekker haar gang en geniet van buiten, haar eigen stukje huis en van ons.
Pippie is (2016) 11 jaar.

Bewaren