Mieuws

2 days 19 hours ago

Nieuwsgierig!
Guus kwam van de week recht en resoluut op ons af. Hij heeft een geheim zegt hij, en daarna zei hij dat hij het ons NIET ging vertellen. Toen liep hij weg om te gaan doen wat hij het fijnst vindt, lekker dutten op de warme deken.
Nou zijn wij van het nieuwsgierige slag, geen idee hoe lang we dat vol moeten houden. Ben u ook zo benieuwd?
stichtingbeertje.com/wilt-u-ons-helpen/#Wilt-u-ons-helpen

3 days 20 hours ago

Wennen in de keuken!
Nieuwkomers hebben natuurlijk altijd een heel leven, ieder met eigen gewoontes, achter zich. Daar kunnen we ons een voorstelling van maken als ze zich bij ons
wat meer thuis gaan voelen en rond gaan scharrelen. Soesie is er overduidelijk aan gewend dat de keuken een fijne plek is met knuffels en vast ook lekkere verwenhapjes. Ze vindt dat ook de beste plek om nieuwe mensen te ontmoeten. Laten wij nu de keuken in de woonkamer hebben en daar met bezoek "altijd" aan de tafel zitten. Dat komt dus mooi uit 🙂.
stichtingbeertje.com/bijzonder-baasje/...

4 days 22 hours ago

Wie helpt via de mooie stichting DierenDonatie.nl de mooi stichting Stichting zwerfkatten havengebied ijmuiden aan nieuwe kattenhuisjes voor buiten?

6 days 16 hours ago

Belangrijk bericht!
stichtingbeertje.com/suikerkatten-2-2/#Oppas
Ook het oppasnetwerk van Suikerkattenpunt is onderdeel geworden van Stichting Beertje. Zoek jij voor je kat met diabetes een oppas in de buurt die af en toe eens kan helpen met insuline spuiten? Of wil jij af een toe eens helpen met het spuiten/verzorgen van een diabeteskat bij jou in de buurt? Kijk op stichtingbeertje.com/suikerkatten-2-2/#Oppas

1 week 16 hours ago

Door het oog van de naald!
Lieve Chris bleef maar tobben de laatste weken, het zag er naar uit dat het einde van zijn leventje echt in zicht was. En toen ineens ........ stond hij op een dag tegen de deuren naar de tuin op: "ik wil er uit" en 's avonds ging hij ook nog spelen met Pippelot.
Dit inmiddels oude mannetje is duidelijk aan zijn volgende leven begonnen, gistermorgen liep hij zijn bekende korte rondje buiten waarna hij weer voor de deur ging zitten zodat hij direct door naar de gang kon om lekker rustig in zijn tipi te gaan dutten :-).
Wat zijn we blij met deze ontwikkeling. Duimen jullie mee dat lieve Chris in elk geval nog wat lekkere voorjaars- en misschien wel zomerse dagen heeft ?
stichtingbeertje.com/wilt-u-ons-helpen/#Wilt-u-ons-helpen

1 week 1 day ago

Slapen kan je overal he Noa? Daar hoef je niet voor in of op een zacht mandje of kleedje :-).
stichtingbeertje.com/bijzonder-baasje/#Bijzonder-baasje

1 week 2 days ago

Wat fijn dit. 18 jarige kat in het asiel! Hij had in zeer korte tijd al een nieuw baasje. Zo moet het gaan ❤.
Kijk eens wat een leuk filmpje van deze lieve Pongo!

1 week 3 days ago

✨💜 De website www.alseenhuisdierdoodgaat.nl is vernieuwd
en bijna klaar!
Hier hoort ook een aangepast logo bij! ✨💜

Natuurlijk hopen we dat het nog lang niet nodig is, maar toch is het goed om er eens bij stil te staan. Wat zijn je wensen, wat zou je prettig vinden? Als je er eens over nadenkt overvalt het je je minder.
Ook in de media en bij dierenartsen is er steeds meer aandacht voor dit onderwerp.

Neem binnenkort gerust eens een kijkje! ✨💜

1 week 4 days ago

Wie o wie heeft er een for-ever mandje voor deze oude kerel met FIV?

1 week 5 days ago

Wij deelden al eerder het bericht van Stichting zwerfkatten havengebied ijmuiden over de zwervende "Jacobben". Zij kregen veel reacties op dit bericht. Lees hieronder wat ze daarover schreven.

Verder lezen en delen van het originele bericht is fijn!