Bijzonder Baasje

Wordt u het Bijzondere Baasje van die ene Bijzondere Kat die bij u past?

Katten zijn net mensen. Al onze katten brengen een eigen verleden en een (behoorlijk) rugzakje mee, anders woonden ze niet bij ons. De combinatie van dat rugzakje, hun verleden en hun karakter maakt dat wij voor ieder van hen met stelligheid durven zeggen dat ze bijzonder zijn.

Wij doen er alles aan om voor onze katten de laatste levensfase zo prettig mogelijk te maken. Dit betekent dat elke Bijzondere Kat de specifieke aandacht en (medische) zorg krijgt die hij/zij nodig heeft om volledig tot zijn/haar recht te komen. Ook als dat wat extra’s van ons vraagt. De kosten hiervoor kunnen, dus, behoorlijk oplopen. Wij hebben uw hulp daarbij hard nodig.

De dagelijkse zorg van een reguliere kat kost de stichting gemiddeld 30€ per maand.
Bij een diabetes kat is dit 40€ per maand. De dierenarts kosten komen hier nog bovenop.

U kunt ons helpen door Bijzonder Baasje te worden van een van onze katten! U doneert een maandelijks bedrag en bouwt een persoonlijke band op met uw eigen Bijzondere Kat. Want onze katten vinden het leuk wat extra tijd te besteden aan hun eigen Bijzondere Baasje. Wist u trouwens dat Bijzondere Bedrijven ook hele Bijzondere Baasjes kunnen zijn? Het eerste Bijzonder Bedrijf heeft zich al bij ons aangesloten, hartelijk dank!

Doen dus!

Kijk op onze pagina Huidige kattenbewoners en kies van wie u Bijzonder Baasje wilt zijn. Meldt u aan door een kattenbelletje te sturen. U kunt zelf een maandbedrag kiezen en storten op: IBAN NL30 SNSB 0935 3789 60. Vergeet u niet de naam van uw Bijzondere Kat te vermelden?

Enne, je kunt niet vaak genoeg horen hoe bijzonder je bent, dus hoe meer Bijzondere Baasjes er zijn hoe beter 😊