Wilt u ons helpen?

Fijn dat u erover denkt te helpen! Het thuis van Stichting Beertje is geheel afhankelijk van giften en vrijwilligers. De katten, en wij ook, zijn erg blij als u wilt bijdragen aan de kosten van de verzorging. U begrijpt dat zeker bij katten in de laatste levensfase de kosten aardig op kunnen lopen. In deze fase is een bezoek aan de dierenarts bijvoorbeeld wat vaker nodig dan bij een gezonde jonge kat en dat is maar een van de kostenposten van het thuis van Stichting Beertje.

Helpen kan op vele manieren. Waar u ook voor kiest, wij vinden het leuk u persoonlijk te kunnen bedanken. Laat u daarvoor uw contactgegevens dan ook bij ons achter? Op de overschrijving of via een kattenbelletje?

Éen van onze vaste donateurs David vertelt in dit filmpje over de bijzonder manier die hij gevonden heeft om ons te steunen

U kunt helpen door veilig een bijdrage te storten via deze donatie knop met ideal:

Of door een donatie over te maken op ons banknummer(onderaan de pagina). Iedere donatie gaat voor 100% naar de opvang, verzorging en/of medicijnen van de katten. U kunt er dus van uitgaan dat deze bijdrage goed besteed wordt.

Vindt u het leuker een bijdrage te storten voor een specifiek doel? Geeft u dit dan aan bij uw storting en wij zullen hier voor zorgen. Wij hebben bijvoorbeeld altijd dieetvoer nodig, spullen voor het spuiten van de suikerkatten, andere medicijnen, aankleding voor de ruimte voor de katten, of misschien heeft u zelf een specifiek idee waarvoor u een donatie wilt doen?

Voor €1,00 per maand bijdragen aan de altijd hoge medische kosten kan ook! Dit kan eenvoudig via Teaming

P1030283

Nog leuker misschien? Kijk naar onze speciale actie De Enige Echte. U wordt dan baasje op afstand van een van onze katten. Voor meer informatie, klik hier.

Bijzonder Baasje worden van een van onze altijd Bijzondere Katten kan ook. Klik dan hier.

Winkelen en tegelijkertijd de katten steunen met uw aankoop kan ook! Klik hier en kijk snel verder.

Wilt u na uw overlijden onze katten nog blijven ondersteunen? U kunt in uw testament laten opnemen dat u Stichting Beertje een legaat wilt nalaten. Wij zullen ervoor zorgen dat dit bedrag naar uw wens besteed wordt.

Misschien heeft u zelf nog andere ideeën hoe u ons zou willen helpen? Dit kan financieel of op een andere manier. Laat het ons vooral weten via een kattenbelletje. Wij staan altijd open voor nieuwe dingen en/of ideeën.

(Bank-)gegevens Stichting Beertje
Bankrekening IBAN:  NL30 SNSB 0935 3789 60 ten name van Stichting Beertje te Maarn.Bankrekening SWIFT/BIC: SNSBNL2AXXX
Adres van de bank: 1e Hogeweg 22J, 3701 HL, Zeist
Onze stichting is bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onder nummer 65739264.

ANBI status is toegekend per 4 april 2016
RSIN 856238855