Winkelen

Winkelen voor de katten van Stichting Beertje kan op verschillende manieren! Onze katten zijn natuurlijk altijd blij met “goederen” in natura 🙂 Laat u ons weten via dit kattenbelletje waar u onze katten blij mee maakt?

2017-01-02 13.27.57 (2).jpg

Ook kunt u winkelen voor uzelf en onze katten steunen met uw aankoop zonder dat het u iets kost. Stichting Beertje krijgt namelijk automatisch een donatie als u winkelt via één van de onderstaande links. Ook hier maakt u de katten erg blij mee.

Via deze link komt u bij Doelshop terecht. Op de website van Doelshop kunt u ons als ‘goede doel’ selecteren en vervolgens bij heel veel online winkels, zoals mediamarkt, bol.com, etc bestellen waarbij een klein deel van uw aankoopbedrag naar ons gaat. Wij zijn u erg dankbaar voor uw hulp!

Bij Medpets kunt u bestellen als u hier klikt.

MEP_15_019-Kat_NL-320x100.gif_medpets_nl_402.gif

Katten en vogels gaan toch niet samen? Wij weten zeker dat dat wel kan, kijk maar eens bij Birdwise. U geeft een mooie vogel cadeau en een deel van de opbrengst gaat naar onze katten. Dat is een dubbel geschenk toch?
Bestelt u dan wel via deze link?

logo_original_3